torsdag 2. juni 2011

Hva jeg vil nå..

Når jeg sitter å leser til eksamen tar tankene mine ofte helt andre veier. Det er så mye mer jeg vil gjøre enn å sitte inne(spesielt når det er sol ute) å lese til eksamen. Motivasjonen min er ikke helt på topp, men må få ut de tankene iblant så jeg skal ha mulighet til å fortsette med lesingen. For jeg får nemlig dårlig samvittighet om jeg ikke leser, samtidig som jeg får dårlig samvittighet til å gå ut og ta bilder i det nydelige SOMMERværet, springe i grasset, ligge på et pledd i grasset og lese en god bok og så mye mer...

Jeg vil..
Slappe av i badekaret med en god bok og duftende lys(har dessverre ikke badekar på hybeln, så det er ganske umulig). 

Gå barbeint i grønt grass. 

Spise melon i sola! 

Huske og late som at jeg flyr opp i himmelen, mens jeg skravler og ler med min(e) bestevenninne(r). 

Gå langs en sandstrand(her Nesvatn).

Men det kan jeg da altså ikke. For jeg føler jeg MÅ bruke den tida jeg kan til å lese.. Men i morra så får jeg besøk av Eivind, Stine & André :) Det blir koslig, da skal vi lage vårs en god middag og sitte å skravle, så blir det vel en film også kan jeg tenke meg!

Men nå har jeg hatt meg en litt for lang pause, får fortsette på å skrive om matematikkvansker, også er det litt om vurdering for læring, det SKAL jeg bli ferdig med idag - dermed basta!

Så snakkes folkens :)

4 kommentarer:

  1. Hei:)

    Jeg har kommet opp i imperialisme og kolonialisme nå på muntlig eksamen og så du hadde gjort det samme i fjor.

    Har du lyst å legge ut manus/fremføring ditt på muntlig eksamen om imperialisme og kolonialisme? Eller gi meg noen tips til problemstilling?

    Hadde vært til stor hjelp!

    Oda

    SvarSlett
  2. Jeg har det dessverre ikke lengre... Hvis ikke hadde jeg gjort det, fikk samme forespørsel nå i høst fra noen, men det har forsvinni ifra den gamle dataen min som har klikka MYE etter endt eksamen på vgs ..

    SvarSlett
  3. Okei, så synd da :(

    Men har du noen tips, eventuelt en problemstilling å ta utgangspunkt i?

    SvarSlett
  4. Ehm.. Jeg husker ikke om jeg hadde noen problemstilling i det hele tatt egentlig... Jeg snakka om hovedtemaene, i ganske så kronologisk rekkefølge.. Men det ble lagt ganske så mye vekt på india og viktige personer der..
    Sorry at jeg ikke har så mye å delta med.. :P Men du får ha masse lykke til!

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!