søndag 3. juli 2011

Sommerferie!

Lite aktivitet her fortida, men det har sine grunner, jeg har ikke akkurat så mye tid til bloggen for å si det sånn. Den siste uka har det vært full fart.
Forrige helg var det Wings and wheels på fredagen før jeg dro ned til Vennesla og bursdagen til Stine på lørdag. Deretter var det en tur innom Froland hos tante og mine søskenbarn(med deres familier) før jeg var heime igjen. Og hele uka har jeg jobba fra 6-13.30, i tillegg til at jeg har finni på no hver ettermiddag så og si. Full fart altså!
Eneste dagen jeg har hatt litt "fri" og fått slappa av er de to siste dagene, og da er dessverre ikke bloggen blitt prioritert. Men jeg kan jo alltids hive med et lite bilderas fra den siste uka!
(Advarsel: bilderas)


Kos i campingvogna til Tobbe!

Jentene(utenom meg og Stine) som koser seg i sofaen <3

Søte kjæresteparet!

Gutta skåler for jentene :D 

Og dansing hører selvfølgelig med ;)

Digger plakaten på lærerrommet til Holla u.skole.

Linda med ryggstøvsugern - lattis!

Og nå må jeg nesten pakke videre, for 04:00 setter Eivind og jeg turen nordover! Og da er det en fordel å ha med endel klær og ting. Mangler bare håndkle, sovepose, liggeunderlag, fjellsko og diverse andre småting nå. Så ekke lenge før det er i boks!
Også kommer bestemor og bestefar en tur innom snart, mamma skal lage lasagne(nam!) også blir det vel tidlig kvelden idag tenker jeg :)

Ha en fin sommer folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!