mandag 5. april 2010

Første og siste tur i år.

Igår(1.påskedag) var jeg på Lifjell og sto i bakken med Hannah, og bestevenninnen hennes JB og Eivind. Mens mamma og Lisbeth satt på en benk og skravla. Har ikke stått på slalom(eller snowboard) siden påskeaften ifjor. Og det er en stund sida. Vi har vært treige i år med å komme oss av gårde. Men bedre seint enn aldri - ikke sant?
Var ihvertfall en artig dag! Ble slalomski på meg da. Jeg har tenkt i hele år at jeg må kjøpe meg nye, så får heller få ræva i gir og gjøre det til neste år. Har hatt skia mine sida jula i 7.klasse nå, og de passer akkurat, men hadde vært morro med nye ski, som ikke er truans til å utløse seg om jeg svinger for brått! Ihvertfall, jeg tok med brettet mitt også, men er såå lenge sida jeg har stått på det, og ærlig talt, så suger jeg på å stå på brett, jeg bare tryner og tryner, og syns ærlig talt heisen er litt skummel da :P Men får vel lære meg det ordentlig.. engang.. :P

Her står vi klare til å renne nedover! (Jeg har akkurat tatt på skia, derfor jeg står så monga)

Her sitter vi å har matpause - ble et par av de. Mamma som tar bildet :P

Men nå skal jeg dra. Skrive litt på historie innleveringa før jeg skal ordne meg. Bestefar blir nemlig 65 år idag :) Da blir det middag oppå Heisholt - sikkert god mat da! :) selv om frokosten var for bare 3 timer sida :P
Snakkes peeps!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!