mandag 19. april 2010

Så her sitter jeg.

Haha.. Trøtt i trynet!

Jaja, her sitter nå jeg.. Akkurat skumlest de 3 kapitlene jeg har til historieprøva i morra.. Det vanskeligste er å huske alle navn og forskjellige årstall eller datoer.. Håper ikke det er så veldig viktig.. Navn er jeg jo dårlig på til vanlig liksom, de sitter ikke med det første, med mindre det er folk jeg ser hver dag da :P

Denne helga som var var helt grei egentlig :) Eivind sov over fra Fredag til Lørdag ^^ så da blei det taco middag, tur med bikkja og (som vanlig) en veldig rar film igrunn... Har en tendens til å se på rare filmer.. Rart med det :P Adventureland denna gangen, for all del, filmen var ikke dårlig, bare merkelig. Men den beste merkelige filmen jeg har sett i det siste var Shutter Island! Pointet kom ikke fram før på slutten, men da oppklarte masse seg! Den var veldig bra - anbefaler alle å se den :)!! Ellers i helga skjedde det ganske så lite.. Lørdag(etter at Eivind dro) så fikk jeg gjort endel her heime, og vurderte å lese historie på Lørdag, men det blei det dårlig med.. Og på Søndag tilbringte jeg 6 timer på jobb, kjedelig, men kjekt med penger! Sjøl om jeg har LUSELØNN... -.-

Men nå er det snart russetid - og jeg gleder meg!! MASSE :D Skal bli så morro det! På Torsdag braker det løs med russedåp, funfun^^

Og igjen: jeg skal prøve å skjerpe meg på blogginga, er ekstremt treig til tider, og finner lite å skrive om... Har som regel nok å gjøre i uka, men føler det blir så kjedelig om det eneste jeg skriver om er hva jeg gjør te vanlig og sånn... Om det er noen temaer eller noe som noen vil jeg ska ta opp er det bare å si ifra!!
Btw: det hadde vært fint med et par kommentarer iblant..! Ser på det bloggurat at det er endel folk innom her - så jeg oppfordrer til å trykk på kommentar :D!

Men nå er det definitivt natta på meg.. Sove til halv 8 i morra blir bra - bedre enn til kl 6!!
Nattifnatt^^

1 kommentar:

  1. Therese! ^^
    Jeg synes du skal skrive om... Leilighetsjakt :P
    Hihi^^
    Vet ikke om jeg noen gang har sagt det til deg, men du er flink til å blogge :D Og jeg skal bli flinkere på å kommentere^^<3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!