søndag 11. april 2010

Russerevyen 2010: Herifrå til NAV.

...var en stor suksess!!! Fått bare gode tilbake meldinger(trass noen som glemte replikker, men sånt skjer)! Jeg syns det var sååå morro - hørte publikum lo på alle de rette stedene og klappa og kosa seg :) Etter at jeg hadde spilt mine to roller, så skulle jeg ønske at jeg hadde flere roller. Er skikkelig adrenalinkick å spille bra, og høre det at publikummet liker det :)

Hele gjengen under generalprøva tidligere på lørdagen! Er så stolt av alle sammen!!!

Artikkelen til varden, med bilde serie fra revyen, trykk HER

Etterpå så føyk de fleste på fjoset for litt pizza(eller masse !?), før turen gikk til stallen(aka Olsen Pub). Hvor det blei drikke og festligheter fra folka! Var en fin kveld detta :) Og våkna opp idag helt fin i formen! Men så absolutt ikke klar for å lese matte ... Gruer meg så atte fyy...... Menmen.. sitti ute i sola mesteparten av dagen - håper på at jeg har fått litt farge i det minste ;) Og tok noen bilder av de fine krokusane som har poppa opp i blomster bedet her - skal legge de inn seinere :)

Snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!