tirsdag 13. april 2010

Sol!

Heihei!
Da var jeg ferdig med norsk heldagsprøver, ingen igjen noengang! DIGG! Da har jeg altså bare biologi, matte og kjemi igjen... Jaja, er bare 32 dager igjen av vgs :) Skal bli så godt å bli ferdig! Og når jeg først nevner antall dager.. Så er det kun 8 dager til russetida begynner - det blir utroolig morro! Gleder meg såånn kjeeeeempe masse :D
Da jeg kom heim idag var det å sette seg rett ut på verandaen i sola - godt! Fant meg en is i frysern også, siste kroneisen som var igjen etter ifjor, den var litt rar så Bonnie fikk kjeksen - men god likevel! Skal bli så godt med sommer nå, håper sommern kommer fort, og at den blir veldig fin :)! Med sol, is, bading, grilling, soling, konserter og bare kos :) Gleder meg allerede!!
Webcammet mitt funker visst ikke i sollyset :P

Men.. Nå er det jobb om en halvtime, så jeg får opp å skifte før jeg må gå nedover, mamma har bilen idag så, men ikke noe problem å gå nedover i fin været! :D

Så snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!