fredag 30. oktober 2009

Høst

Jeg får forte meg å hive inn de 2 siste bidragene mine i fotokonkurransen HØSTFotomorro da, før det er for sent ;)
Se de 3 første bidragene mine her

4.
På høsten er det ofte mange som velger å dra på storbyferie, ofte bare for en helg. Jeg var nå ikke i helga, var heller fra mandag til fredag med klassen min. Likevel var det veldig mange andre turister der som var på shoppetur. Det er jo ikke akkurat uvanlig med en weekend til en eller annen stor by i Europa, ofte Praha eller London også videre. Høsten er tiden for shopping og byturer, spesielt når været svikter her hjemme.


5.

Og det siste bidraget mitt er da bilde av hvordan fargene er om høsten, selv om høsten for mange er ganske så bedrøvelig. Det er dårlig vær, og det blir bare mørkere og mørkere om kveldene. Men om man benytter sjangsen de dagene det er fint, til å gå tur og oppleve naturen, så er dette også en veldig fin årstid :)

Dette var da mine siste bidrag til denne foto konkurransen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!