tirsdag 13. oktober 2009

Navn skifte! www.thnymo.blogspot.com !

Jeg blei litt lei av "Min lille gale verden" etterhvert jeg da, så idag tok jeg det store steget og skiftet navn, nemlig til noe mer "meg". Håper dere ikke "mister" bloggen min heilt da - for det vil jeg nemlig ikke :)!
Selv om jeg ikke er den mest aktive bloggeren her(kjenner mange som er treigere enn meg!!)
Vel nå er høstferien over, og nok en uke med masse styr. Har historieprøve i morra(Uææ, i hele 3 kapitler...), norsk framføring på torsdag, og kjemiprøve på fredag.. Håper at det går greit, men får vel komme meg igjennom detta også! Mens neste uke er det LONDON! Gleder meg som en bitteliten unge! Det skal bli veldig morro ^^!
Tilbake til høstferien(hoppehoppe), på Torsdagen besto jeg teorien(stoooort smil) så utrolig letta da det sto bestått på skjermen! hadde bare 4 feil også. Denne dagen gikk jeg rundt å smilte resten av tida!
Mens på Fredag kom Annemor på formiddagen, og vi stelte oss og for av gårde med bussen til
1001 Watt i Skien. Ble min første lovlige øl denne kvelden gitt ;) Og høydepunktet var selvfølgelig Aspera! De jeg hovedsaklig kjente her, ble henta rundt 12 tida av mamma :)
Neste dag var det opp igjen, ganske tidlig faktisk. Fikk med oss et par av de talentene og så på Supremacy etterpå, utrolig flinke de var, selv om de ikke var like gamle som resten(noen var bedre enn første band ute på Fredag - etter min mening). Så blei det vasing og nok en kveld med bra konserter!
Ikke liiike morro og tidlig opp dagen etter å ha på seg bunaden i barnedåp - men funka fint det også. Lille Christian var jo såå snål! Så gikk jo fint det også - god mat og endel skravling! Mens på hjemveien blei det da litt problemer, nærlysa på bilen svikta nemlig, og det ble da enten fjernlys eller "no-lys" Litt skummelt iblant, enten så vi ikke veien, ellers så ble vi blenda av de som møtte oss. Forståelig at de ble litt sure, men vi hadde jo ikke lys ellers!
Men nå får jeg lese litt mer historie - så jeg klarer den sånn nogenlunde! :)
-Vi snakkes - og husk - www.thnymo.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. wey :D
    lalala :Pmasse teite skulegreier denna uka ja :/ men london blir DIGG!!!! :D
    å besto teori! wee ^^
    haha.. hørtes litt skummelt ut det med lysa på bilen ja..:P uff.. xD menmen.. dere kom dere hjem :) ( sannsynligvis de som møtte dere å xD ) å det er bra :)
    *leseleselese*.... -.-
    glaaad i deeeg :D <3

    SvarSlett
  2. MEN - vi overlever KUN for London turen :D (og syden tur i Februar - WEE):D
    Det var litt skummelt ja .. Men vi kom oss heim :P
    Hørte ingen kræsj bak oss xD
    Glad i deg å Gunnhild :D <3

    SvarSlett
  3. jepp :D:D Blir DOBBELT DIGG :D:D
    jepp :);)
    :) <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!