tirsdag 6. oktober 2009

I'm eighteen!

Sånn starter "I'm eighteen" sangen av Creed, og det passer jo bra for jeg er nemlig blitt 18 år og myndig og får lov til å gjøre som jeg vil!(i teorien ihvertfall..) Men jeg merker ikke mye til at jeg har blitt myndig enda gitt, har så mye å gjøre at jeg får ikke tid til så mye! Den setninga hørtas egentlig veldig rar ut, men sånn er det, jeg har bare tid til det jeg har satt opp, sånn omtrentlig da!

Vel på fredag så kom Oda på skolen! Og vi vasa rundt i de 2 fritimene mine, og etter skolen tok jeg bussen til ho, dagen gikk til film, MASSE skravling, bilder og en fin gåtur, måtte jo vise meg de fine jordene på Hørte ;) Fordetom det blei ganske fort mørkt når vi hadde kommet oss ut. Da vi hadde kommet oss inn igjen var det tid for X-faktor, ikke like morro denna gangen da, de innledans rundene er alltid de morsomste, sitte å gjøre litt narr av folk er jo alltid morro! Men det var likevel morro med Oda ! :D
Ekke vi søte (a) - Glad i deg vennen :D <3

På lørdagen dro vi(Mamma, Hannah, Bonnie og meg) opp til hytta, var oppe i god tid til å se på skal vi danse, og koste oss med godis på kvelden. Søndags ettermiddag kom også Tante, Bestemor. Så søndagsfeiring blei for å feire 18 års dagen min. Med kake! Mandagen blei det en tur opp til hengeltjørnloftet og idag var det heim igjen :)
Så her er noen bilder fra hytta ^^

Men nå får jeg legge meg, skal jobbe på kiosken nå faktisk, bare opplæring i første omgang, men blir vel litt penger av det også :)!
Så snakkes vi :D!

2 kommentarer:

  1. Love it! kos deg på 1001 watt jenta mi, og drikk med måte :D

    SvarSlett
  2. Thereseeeee!
    Det var kjempekoslig på fredag, jeg bare elsker det når vi har Therese and Oda time ^^ Jeg er glad i deg og, vennen <3
    Oooog, selv om jeg har sagt det mange ganger... GRATTIS MED DAGEN BESTIS<3 Ha det gøy på 1001 watt!:)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!