lørdag 31. oktober 2009

Halloween !

Nå erre 31. Oktober, og i kveld(om maaaange timer) så erre halloween feiring rundt omkring. Småungane går rundt og spør etter godteri med knask eller knep. Helt nede i 3 års alderen. Jeg gjorde det bare et par ganger, og husker jeg alltid var heks.. Tilfeldigvis fordi jeg hadde en heksehatt.. Dette er jo stor stas for småungane, jeg er nå ikke akkurat så stor tilhenger av det nå jeg da, ingen her i huset gidder å gi godterier til de nå, for vi har ikke! Kan ikke dele opp en potetgull pose akkurat. Men det blir vel ikke mitt problem uansett denne halloween :)
For etter minnegudstjenesten i Holla kirke, så drar jeg rett til Bø, til Katrine først, og deretter kanskje ned på Kroa. Uansett hvor vi ska så blir det morro - for jeg er jo med jentene mine :D <3 Endelig fant jeg ut hva jeg skulle ha på meg å! Først var det vampyr som sto på planen, men fant ikke ene skjorta så da blei det ikke det.. Men så kom jeg på bedre tanker(med hjelp av Magnar&Therese)Så da blei det lærerinne isteden, med kort svart skjørt og hvit skjorte med "blodflekker". Så jeg må kjøpe jukseblod i morra.. Håper de har det på Ulefoss.. Men nå er det SEINT! Natta <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!