onsdag 4. november 2009

Det snør det snør, tiddelibom...

Idag snør det! Altfor tidlig etter min mening, snøen skal komme i Desember når det er lov til å få julestemning. Jeg tillater meg ikke å få det enda, selv om jeg har sitti å sett på at det snør små flak, og har spist klementin/mandarin(kan noen forklare meg forskjellene, jeg har aldri skjønt det..oO) litt vanskelig å unngå julestemning da, men jeg SKAL ikke ha det! Den forsvant ganske fort da jeg starta på leksene da vel og merke.. Hadde egentlig tenkt å stikk ned på åpningen av Bingen på Ulefoss idag, men leksene ødela det, plutselig skal vi skrive norsk stil i morra, endel oppgaver i matta og endel å gjøre i biologien også.. Typisk, men shit happens!

Jaja - Halloween ble en bra kveld da, så heilt fæl ut, og drakk GRØNN punsj, men det gikk så fint atte! Vi var 10-11 stykker der, Jack så sånn halvveis overraska ut, men det var ihvertfall fleire der enn han trudde da ;) Morro var det ihvertfall, det ble pizza, skravling, en dårlig skrekkfilm som Silje skvatt VELDIG av(cider i taket og på Ellen :P) Og enda meire skravling!
Men nå er det visst tven som kaller - Snakkes ! :D

1 kommentar:

  1. Thereseeeeee<3
    Snø er digg uansett! Men jeg er enig, julestemninga bør komme i desember, ikke føre:)

    Gleder meg masse til i morra vennen!:)<3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!