fredag 13. november 2009

Busy Woman!

Nei hva skal man si, jeg gjør MASSE hele tida, så og si. Som de fleste veit, hvis ikke så vet dere det nå når jeg skriver det! ;)

I helga(som var) så var det kinodag i Bø sammen med Oda og Gunnhild. Vi var først på filmen "Up", den nye disney pixar animasjons filmen. UTROLIG søt film! Spesielt den lille kortfilmen før sjølve filmen om storken ^^

Mens denne uka her har gått forholdsvis fort, nok å gjøre på skolen og etter for den saks skyld. Har i tillegg jobba litt. Så uka har flyydd avgårde.. På ikke bare gode måter..

Vi tenker alle på Tone, og håper stort på at hun klarer det! <3

Ihvertfall; jeg som er "The Busy Woman" ekke busy denne helga! Faktisk, eller er vel delvis det, må egentlig støvsuge og vaske rommet, lage kort, pakke gaver, skrive julegaveliste og absolutt ikke minst; lese matte... Frister EKSTREMT lite må jeg si, men det må gjøres det også... Menmen, vi får se hva som blir gjort ...

Nå snør det igjen! Har snødd sida kl 4 her nå, og snøen legger seg fint ned på bakken :) Bare synd det er meldt regn i morra, ikke morro...

En liten ting jeg må si(og vise?) Jeg rydda i smykkene mine her om dagen(Øøøh, Onsdagskveld tror jeg..?) og da talte jeg ihvertfall igjennom øredobbene mine, jeg hadde aldri trodd at jeg hadde så mange øredobber, men det har jeg tydeligvis. Tallet kom helt opp i 40 par, og det er alle de som er hele, mangler en propp på et par av de, men likevel de er brukans!Men nå erre tid for film eller tv-titting. Har ikke bestemt meg enda..
Hva skal dere gjøre i helga da?

2 kommentarer:

  1. Thereseeee<3

    Du nevnte meg, yay:D
    Du fortjener litt frihelg nå, du som omtrent ALLTID er opptatt... :)<3

    I helga skal jeg på Cuba-konferanse i SU:) og filmkveld i morra:)

    Og duuuuu?
    Jeg er veldig, veldig glad i deg <3

    SvarSlett
  2. SV:SV:
    Hihi:)
    Jeg skal på Donkeyboy konsert 17. Desember:D I Drammen :P Treungenfestivalen er veldig lenge til :O
    Men matte er vitkig da, selv om det suger :/

    Det bør du, de er syyyyykt bra!:) <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!