søndag 22. november 2009

Filmkveld med Benjamin Button.

Idag etter jobb så kom Stine en tur innom, vi så først på Skal vi danse, skravla og surra rundt føre resultatene kom. Carsten som vant denne sesongen, Überst lite overraskans egentlig, med tanke på at han ikke har vært i en eneste danseduell, og har ledet statistikken med dommer poeng hver uke omtrent(ihvertfall hver uke jeg har fått med meg). Vel ihvertfall, grunnen te at Stine kom innom idag var at vi skulle se på film. Og valget falt fort på filmen Benjamin Button som ingen av oss hadde sett, og som jeg fikk i forsinka bursdagsgave av Stine !
Rundt 22.15 fikk vi starta filmen :) Og da klokka var kvart på 12 begynte vi å lure på hvor lenge den fiømen varte, så bakpå.. 159 min... Oii.. så bare 15-20 min senere måtte Stine gå, så hun kunne få i seg litt nudler.

Jeg så ferdig filmen etterpå. Det var en veldig bra film. Den handler jo om Benjamin Button som blir født som gammel, men likevel er sinnet ungt, han blir gradvis yngre og yngre. I løpet av livet møter han mange, men den filmen handler mest om er møtene med Daisy. Dette var en veldig fin film syntes nå jeg! Fin, men litt rar. Er jo ikke akkurat tenkelig at noen kan bli født som gammel. Men er ihvertfall ingen andre filmer(som jeg veit om) som handler om det samme! Uheldigvis var filmen trist på slutten. Og når jeg ser triste filmer, eller bare rørans filmer egentlig, så tar det ikke lange tida før tårene begynner å renne. Uheldigvis som sagt.. Ekke lett å stoppe de.. Ihvertfall da blir jeg fort se ans sånn her ut! Trist i trynet og pløsete rundt øyane, var egentlig heilt rød, men uten farger så litt bedre ut, måtte sensurere :)
Håper ihvertfall filmkvelden kan bli gjentatt ^^
Nå må jeg nesten sove, ska på jobb kl 12 i morra, selv om det er 10 timer til vil jeg gjerne få de anbefalte 8 timene, siden det bare ble 7 timer den natta som var. Jeg sover generelt sett for lite, i uka blir det fort kun 4-5 timer om natta. Egentlig altfor lite. Ikke rart i at jeg nesten sovner i halvparten av timene på skolen.. Men det blir ikke bedre når det er gørr kjedelig i timen heller da..!
Men nå erre kvelden for meg igjen :)
- Natta peeps <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!