fredag 27. november 2009

New Moon og nissefest

For sånn 2-3 uker sida fikk jeg lånt twilight boka på biblioteket(på engelsk selvfølgelig!!) Og den ble lest ganske så fort skal jeg si deg! På bare halvannet døgn var den ferdig lest, og jeg likte den utrooolig godt! Elsker den boka, eller skal jeg si bøkane. Tirsdag denne uka kjøpte jeg nemlig New Moon, den andre boka i serien om Edward Cullen og Bella Swan. Kunne ikke lese så mye de første dagene siden jeg hadde en stor biologi prøve(fikk utsatt så ble muntlig isteden). Men det var ikke så lett, ble liggans fra 23.00 til nesten 02.00(wops..) og etter det klarte jeg ikke sove, men kunne ikke lese mer for da hadde jeg ikke sovi i det hele tatt den natta.. Men litt søvn ble det ihvertfall da. Prøva gikk greit tror jeg da i det minste! Og idag ble andre boka lest ut, jeg blir heilt oppslukt i boka. Sku tro jeg var Bella når jeg leser, ikke så rart i med tanke på at den er skrivd i "jeg" form! Satt og leste i fritimen og merka ikke at eine 2.klassa hadde fritime engang, skvatt bare som et lite helvete da Agnes plutselig kom bak meg.. Egentlig er det veldig kjedelig å være ferdig med boka.. Hva skal jeg lese nå liksom? Menmen.. Jeg finner nok ut av det fort nok, har ikke akkurat mangel på krimbøker i huset, og mamma ligger dessverre langt foran meg på lesinga. Er nok bare å sette igang å lese nå da!;)

Ellers så er jeg som vanlig veldig busy(som tidligere innlegg, busywoman - that's me!). Var kjemiheldagsprøve tirsdag denne uka(altså gikk hele fridagen min på mandag med til kjemi) deretter jobb på tirsdag, og seriøs biologi lesing på onsdag. Og igår fikk jeg fri fra 13.20, siden fysikk gjengen skulle ha det i norsk timen. GOODIE!! Så det blei bytur på meg og Gunnhild! Veldig koslig tur, sjøl om det ble ikke så altfor mange julegaver, impuls handling er visst ikke helt var ting, ble jo littegrann fordetom da, heldigvis :) Fekk hilst på kompisen te Gunnhild også, artig
fyr, som syns jeg var veldig rar - ikke så rart i kanskje ? Uansett var det en fin og artig tur :D
Mens idag klarte jeg å forsove meg! Ble vekt av mamma kvart over 8... Alarmen på mobilen min hadde ikke gått av, tok simkortet ut i en annen mobil litt igår, og tenkte jo selvfølgelig ikke på at da blir klokka og datoen på mobilen tilbakestilt.. og 1. Januar 2000 var hverken Onsdag eller Fredag! Da blei det en seinere buss på meg, men kom bare 20 min forseint da. Etter skolen var det rett på jobbmøte, før jeg jobba til 21.00. Og jeg gleder meg veldig til i morra! Da erre nissefest med jentene mine - noe som jeg tror blir veldig bra! ^^

Men nå får det vel være nok skriving(les: babling) for ikveld!
Så nå får dere ha en fin adventshelg og nyte den uansett om det er jobb, fest eller bare avslapping som står på planen!
Snakkes! ^^

4 kommentarer:

  1. eg syns å kompisen min er rar :) han har alltid vært rar, men SINNSYKT snill :)
    jaa:D nissefesten gikk perfekt :D blei bra :D morro^^see yah! love you <3<3

    SvarSlett
  2. eg syns å han er rar :) men han er å SINNSJUKT snill! :)
    jaa, nissefesten gikk bra :D:D morrO!!^^,
    see yah! love you<3<3

    SvarSlett
  3. Gunnhild ( again xD)29. november 2009 kl. 18:34

    ææee.. trudde ikkje den forste kom Xd så blei visst dobbelt opp :P wups XD

    SvarSlett
  4. Hehe :) Det går så fint atte Gunnhild :D
    Ser deg åå - glad i deg <3 :D

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!