lørdag 17. oktober 2009

LONDON - watch out - here we come !

Endelig var denne uken over, historie prøva er fullført, samme med kjemiprøve og 3000 metern. Mens til norsken ble vi aldri klare + at vi manglet en ledning så den blir isteden i uke 44! Bedre tid å øve på altså :) Jeg har også jobbet et par ganger på Ringstad kiosk - på opplæring - denna uka. Ikke like mye å gjøre alt - men det er heilt greit! Jeg tjener ihvertfall penger - noe som jeg trenger som oftest, ihvertfall nå som jeg holder på med lappen..

Og idag har jeg pakka nesten ferdiiig - jeg gleder meg veldig masse. For vi skal nemlig til LONDON :D Klassetur da, flesteparten på allmenn skal på denneturen(+ 4 lærere). Men det skal bli morro, vi skal på museer, we will rock you musikal, og selvfølgelig shopping - i både oxford street og camden! Jeg tror det kommer til å bli veldig morro - og jeg kommer til å være veldig blakk etterpå, håper at jeg har litt igjen da, og det satser jeg på ;) Anyways, jeg er klar - og venter bare på mandagen! :D

Nå sitter jeg å ser på håndballkampen mellom Norge og Brasil på tv, 16 min igjen, og stillinga er 22-24.. Altså Brasil leder ;o Skumle greier. Heier på Norge - og håper de får det til. Der fikk de jammen en straffe til også, som riegelhuth satte inn! Men nå får jeg følge litt med. Blir nok et nytt innlegg når jeg kommer heim igjen :D Nemlig natt til Lørdag.

-Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!