onsdag 19. mai 2010

Oppdatering.

Igjen.. Så er det lenge sida jeg har blogga.. Har ikke noen annen unnskyldning at jeg ikke orker, + at tida er litt knapp fortida også da.. Spesielt nå som det straks er eksamen og greier!
Så tar en rask oppdatering isteden jeg da, før senga kaller(som den egentlig gjør, sida jeg sitter i ho). Altså da kommer det noen bilder her ;)

Kongeparken var jeg på helga 7.-9. Mai. Og det var rett og slett konge!! Masse russ, og god musikk! Var ikke framme før ganske seint på Fredagskvelden men, for tok 13.10 toget ifra Bø, og det var jo ikke framme i Stavanger før 19.20 eller noe.. Klarte heldigvis å ta igjen den tida det var forsinka med til å begynne med! Dette bildet er da ifra Bigbang konserten, som var utrolig bra! Jeg elsker virkelig musikken dems, og var ikke en sang som jeg ikke kunne noe av teksten til! DIGG!! Mens på Lørdagen var Pitbull det store høydepunktet. Med et stappfullt amfi, og ca 6000 feststemte rus, så var stemningen helt på topp! ALLE sto og dansa på stolane eller hvor som helst omtrent! Kan vel ikke si annet enn at jeg likte Kongeparken veldig godt ? ;)
Vi(Anne, Thomas, Signe og meg) tok oss en tur til Stavanger formiddagen på lørdagen også da :) Veldig fin by! Knipsa en del bilder(med Nikonkameraet mitt!) men må fikse på de før de havner utpå her ;) Bare vent å se!


13. Mai var ingen god dag.. Jeg og Mamma dro på kirkegården med lys og blomster.. Og la disse 3 nydelige rosene på ulykkesstedet etterpå... Vi savner deg pappa! Mer trenger jeg ikke å si..

Hytta kalte dermed på oss, vi tok raskt turen opp dit, for å slippe unna litt tjas og mas heime denna dagen. Tok oss en tur ned på stranda, og fikk sjokk enkelt å greit. De har tappa Nesvatn enda lavere enn de hadde i fjor sommer! Og det er virkelig ikke noe fint, dukker opp gamle båtvrak, masse røtter(etter skogen som sto der for 30 år siden). Og det blir altfor langt å gå ned til vannet. Så ekstrem tapping ødelegger jo hele naturen! Det blir vanskeligere for dyrene også ikke minst, de får jo ikke gått ned til vannet i skjul av skogen når de absolutt skal ha det så lavt!! Og det som verre er, er at kraftselskapet der(husker ikke hva det het, tilknytning til Aust-Agder ihvertfall) har søkt om å få lov til å tappe enda MER ;o Katastrofe blir det.. Vi får jo ikke ut båten engang.. Håpe at de tar til fornuft og ser hvordan dette er for området!

Mens vi klager over vannstanden, så koser Bonnie seg med en pinne som ho plutselig dukka etter. "Mmm, kjempe god pinne" og "vannstanden er jo ikke noe problem", tenker nok Bonnie akkurat der! Bonnie er jo en badehund DELUXE! Så da vi ikke var halvveis ned til vannet engang, hadde Bonnie allerede rukket å bli helt våt. Og klarte nesten å sprute ned meg med kameraet mitt, men jeg var for rask! Heldigvis..

Natt til 15. Mai, så var jeg på Nomestranda, med mange andre russ og kosa vårs :) Noen grilla, og de fleste hadde noe god drikke atpåtil! Eneste problemet(mens jeg var der) var at det blei så jæskla mørkt etterhvert der.. Lysene ved dobygget holdt ikke 1/3 ned på stranda engang..(hørte at det var noe bråk seinere på kvelden, men jeg dro i halv 1 - 1 tida derfra, så det aner ikke jeg noe om!)

Neste kveld, så tok jeg og Eivind turen til byen, for å dra på kino :) Var på filmen Kick-Ass. Ihvertfall, så var den veldig morro, og jeg og Eivind så for engangsskyld en, ikke veldig merkelig film ... ! Den var faktisk veldig morsom, og har du litt dårlig humor, og ler av mye rart, så vil den nok passe fint til deg ;)

Bilder fra 16. og 17. Mai, har jeg dessverre ikke lagt inn på dataen enda.. Og det orker jeg rett og slett ikke akkurat nå!! Nå erre natta for meg ! Så ska (igjen) prøve så godt jeg kan å skjerpe meg .. blir nok såååå mye bedre når eksamener og videregående er ferdig!!
Kom forresten opp i Hovedmål, Matte R2 og Sidemål...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!