lørdag 1. mai 2010

1.Mai 2010

Så var det første Mai igjen da. Og jeg kan ikke la være å tenke tilbake til ifjor. Da var det strålans sol, jeg hadde vært ute litt lenge dagen før, men formen var finfin :) Gikk ute i tights og topp, og hadde skikkelig sommerfølelse! Så kom hele familien på besøk, og pappa tente gassgrillen vår, vi hadde masse god grillmat, og var nok ingen som kunne klart å spise mer da måltidet var over..

Mens i år er det annerledes. Først og fremst så er jeg russ, og skal liksom være ute hver bidige kveld. Jeg er blitt litt forkjøla(selvfølgelig) så sitter å hoster og hoster, siden jeg var ute igår, ikke at jeg drakk så mye. I kveld skal jeg også ut, men denne gangen på et russetreff på kroa - som visstnok var utsolgt sa ho ene vakta der igår! Og sist, men ikke minst, det er ingen pappa her lengre som kan tenne opp grillen.. Veldig rart.. Men.. Er ikke annet enn å leve med det, selv om det fremdeles går opp og ned, og mange tenker nok: herregud, det er jo snart gått et år.. Men et år er faktisk ikke så lenge når man har mistet noen, spesielt en som alltid var der før, og som plutselig er borte.. Jeg kan ærlig talt si at det er ikke så veldig lett å skrive det her, men sånn er det nå..
Jeg savner deg pappa ...

Vel.. Kan ikke sitte her å "sippe" hele tiden heller, om 20 min kommer det familie her, for vi skal feire Hannah sin 14 års dag som var på Onsdag. Og jeg skal straks på med russebuksa(sjekke hvor ille den ser ut etter igår først kanskje) og finne fram ting til jeg skal ta 1715 bussen til Bø, som var hovedplanen. Satse på at den går idag da, siden det er 1.Mai og helligdag. Så dere får ha en fin 1.Mai feiring, uansett hva dere gjør, eller hvor dere er!
-Therese Nymo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!