onsdag 5. mai 2010

Bilder.

Siden jeg er så skit dårlig til å blogge fortida, så fant jeg ut at det er nok bedre å legge ut bilder og heller kommentere litt under :) Veit det ikke er så spennans.. Men hvem liker vel ikke bilder? Jeg elsker bilder - og spesielt kameraet mitt som tar de(og deg da Eivind, men du er ikke så glad i kameraet mitt ... :P)

Påskelilje i blomsterbedet ^^

Bonnie er veldig glad i bestefar! Og bestefar er nok glad i Bonnie også ;)
(Fra familiebursdagen til Hannah, som fylte 14 år 28.04.10 - men jeg kunne ikke være der så lenge, for jeg stakk på Russetreff i Bø :P)

Jørand er glad i Bonnie også :)

En rosa rose på stuebordet som mamma fikk - blomster er fine å ta bilder av!

Telemarkstreffet 2010 var konge! Masse mennesker, som dere kanskje skimter ;)

Søndag og mandag ble det derimot kun mattelesing på timeplanen... Heldagsprøva på tirsdag gikk som den gikk.. Godt å være ferdig med prøver på vgs! Bare eksamen igjen nå!

Men nå er det jammen meg natta på meg! 00.10 er litt seint når man skal opp 05.50..... *wops*
Nattifnatt folkens!

1 kommentar:

Skriv noe morsomt og/eller fint da!