tirsdag 28. juli 2009

Oppdatering.

Oioi - nå er det egentlig en stund sida jeg har fortalt om noe jeg faktisk har gjort i det siste ! Men shit au - jeg gidder ikke si alt jeg har gjort i det siste akkurat! Har egentlig ikke skjedd så utrolig mye - Tante evy ifra Bodø kom nedover en tur - og hatt besøk av endel folk - og vært med venner - vært på hytta - og vært på kino - og jobba.. Okei da - det var visst endel likevel. Der fikk dere oppramsingen deres!

Var også hos familien på Froland - her er jeg med lille Anneliv til Isabell(søskenbarn) og Asle! Nydelig lita tutte ^^

Vel - ikke det jeg ville skrive om i dagens innlegg - Jeg ville heller bare si litt om dagen min jeg da.
Idag har jeg nemlig jobba - altså vaska i Fagerli barnehage - ikke like lang tid som jeg egentlig skulle men - pyttsann - det blei reint og er jo ikke mere jeg skal vaske der !?! Skravla litt med de som jobba der - og lagde en liten fugl av en kitt klump jeg fant ! Morro syns nå jeg.

Etter jobb så gikk jeg en tur med bikkja også - og 5 min uti gå turen begynte det(selvfølgelig) å regne. Hvor typisk er ikke det liksom? Som annahver dag jeg er på jobb også; opphold helt til det øyeblikket jeg har låst døra og går ned til sykkelen eller bare går heim, da begynner det å regne - ikke alltid like mye heldigvis, men det kommer noen drypp i fra skyene. Det er utrolig irriterande - og helt min flaks!

Jeg overlevde gå turen - og den ble faktisk så lang som jeg tenkte - og jeg ble ikke søkkans våt heller! Regnværet var veldig lokalt og ga seg fort - heldigvis. Hadde ikke vært så morro om det regnet noe ekstremt hele turen akkurat !

På kvelden igjen fikk jeg øvelseskjørt litt - siden mamma skulle ut til Febakke og se på det nye huset til Camilla! Blir helt misunnelig jeg. Kan godt få et hus jeg altså! Som er helt nytt og med masse fine møbler og ja! Det var utrolig fint der syns nå jeg, alt var så hvitt og fint - og jeg er misunnelig! Men, nå har nå ikke akkurat jeg råd til å bygge et helt nytt hus og innrede det heller - ikke tid eller behov heller men. Engang i tida hadde det vært morro!

Utsikten til Camilla - heldig!

*Hva med dere? Hvordan vil dere bo som voksne med fast jobb engang i tida?

Vel, jeg får vel ta kvelden snart - jobb igjen i morra! ikke opp føre kl 9 - men ellers blir jeg aldri ferdig med dette innlegget
-Snakkes!

2 kommentarer:

  1. du er søt - skal vi bo sammen i huset til Camilla? :P

    SvarSlett
  2. Ja - vi kan stjele det :D og de to søte kattepusene hennes som var veldig kosete ^^

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!