fredag 17. juli 2009

Nye briller!

Under The Wombats konserten på Kart-festivalen så ble mine forrige Cavalli briller ødelagte, de var halvveis knekte før helga - og jeg var egentlig overraska over at de holdt helt til siste konserten på lørdag! De ble ødelagte ved at noen prøvde å komme seg forbi meg og presterte å slå til akkurat der de var knekt og plutselig sto jeg der med briller uten en stang - jeg putta den delen jeg hadde oppi lomma - men så smart som jeg er - så var det samme lomme som kameraet. Og det kameraet var egentlig ikke så mye i lomma etterhvert. Men de filmane som jeg tok blir man jo heilt huegærne av å se på - for står å hopper med armen i været mens jeg filmer - Taha!
Men ihvertfall - På Tirsdag denna uka her dro jeg og mamma og hannah til Bø så jeg kunne kjøpe meg nye briller, brukte jo nesten en time på å bestemme meg for innfatning! Men etterhvert fikk jeg a bestemt meg - og innfatningen og brilleglassa ble på den nettesummen av 3475 norske kroner - heldigvis betalte ikke jeg sjøl.
På onsdagen fikk jeg henta brillene helt fiks ferdige - med noen justeringer føre jeg fikk de med meg!

Så her er da brillene mine(og meg). Per Spook briller faktisk - litt artig syns jeg - men de var ihvertfall ikke billige - altså innfatninga!
Men - hva syns dere a folkens? Shout out!

-Snakkes!

5 kommentarer:

  1. Jeg liker de^^ Kuuuule ;D
    (Muhaha, måtte skrive retrd som sånn derre ord xD)

    SvarSlett
  2. Hahahaha :P Enten kunne det vært retro eller retard altså :P

    SvarSlett
  3. de er freshe! samtidig som de heter per:P

    SvarSlett
  4. Mhm :P Per SPOOK - ganske så tøffe :P Men ikke tenke på at han er en gammel mann da x)

    SvarSlett
  5. SV: Hehe, nåååh - du er søøøt du!
    Jeg vil jo heller ikke at jeg skal bli dårlig da. Uansett har de jeg ville møte dratt fra leiren :( like greit at jeg ikke dro og fikk den! men nå kommer den hit da ; med alle 4H-erne :S <3

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!