tirsdag 7. juli 2009

Gamle bilder - sommeren -05

Heihei!

Nå sitter jeg her og surrer og ser igjennom noen bilder som vi fikk Ole til å overføre fra den gamle harddisken vår. Akkurat nå ser jeg på bilder fra sommern 2005 - hvor vi var på tur opp til nord(ikke noen overraskelse akkurat) Dette var den første sommeren som vi hadde Bonnie med oss oppover - altså vi kjørte heile veien opp, men den gangen hadde vi 2 overnattinger, så ble bare noen å 30-40 mil å kjøre hver dag. Pytt pytt!
Men her kommer det noen bilder som jeg tørr å vise fram :p


Her var vi på vei opp til storeggfjellet! Var de første som overnatta på den lille bua som bestefar Gunnar fikk flydd opp med helikopter litt tidligere den sommeren.
Kaldt å sove der, men veldig artig å våkne opp med reinsdyr rett utafor!

Bonnie som skuer utover storeggvannet!

På vei heim fra Scoopy vannane, som vi tok oss en dagstur til for å fiske, det ble ingen fangst husker jeg, delvis pga at bikkja prøvde å hoppe uti hver gang noen slengte ut. Typisk!

Vel nede igjen, her er bestefar og farmor og nesten alle søskenbarna mine på den sida(+ meg og Hannah da.) Men de eldste var ikke der den sommeren.

-Bare noen bilder jeg fikk lyst til å legge ut sånn i farta :)

3 kommentarer:

  1. SV: Jeg og :D
    Det er deal! Jeg har massevis av tid i sommer jeg^^

    SvarSlett
  2. Elsker sånne turer jeg - digger å gå i fjellet =P Liker bloggen (Y) :)

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!