søndag 6. februar 2011

Nok en helg over.

I helga så har jeg hatt besøk mesteparten av tida. 
Mamma og Bonnie kom på fredagskvelden(etter litt kjøring fram og tebake, ekke barebare å ikke være kjent i Drammen!). Da blei det lettvin middag, tv-titting og noen småturer med bikkja, før vi la oss i halv 12 tida. 

Lørdagen var vi ute av rommet mitt litt føre halv 12, parkerte liitt ulovlig utafor Bunnpris, før vi gikk en runde som tok ca. 1 time. Tok som vanlig eindel bilder mens vi gikk rundt.




Etter det blei det en rundtur på Gulskogen senteret, hvor vi fant litt av hvert te begge to ;) Jeg fant et skikkelig kult high-waist skjørt på VeroModa! Må bare få lagd et hull til i beltet, så jeg får puste samtidig som jeg bruker det.


Ikke sant det er kult? :D

Deretter dro mamma heim(med litt kjøreanvisninger fra meg), og kun 15 min etterpå så kom Eivind <3 Blei en slapp lørdagskveld, åt kebab på Sydney, før vi gikk på Bunnpris og handla litt godis for kvelden.  Tv-titting og film(som jeg ikke kommer på hva heiter nå..), godt med noen slappe helger i blant!

Idag har det heller ikke skjedd så mye, var oppe i 12-tida. Da stekte vi egg og bacon, og kosa vårs med en skikkelig frokost. Slappa av litt, føre vi gikk ein liten runde, Eivind har jo ikke sett skolen jeg går på føre, i tillegg te at jeg måtte sjekke om jeg hadde ein bok i skapet, som jeg ikke hadde der :P (Leitinga fortsetter.. Ligger sikkert i skapet mitt et sted..) Blei tatt endel bilder da også, også dro Eivind heimat te Telemark. Mens jeg har gjort fint lite på hybeln her i mens. Redigert noen bilder, lest liitt naturfag(meir enn jeg trodde jeg sku fått lest), tegna litt(ikke noe godt kom ut av det idag.. Merkelig nok) og eti makaroni med ost. 



Men nå begynner det å bli seint, så får vel tenke på å legge meg. OG pakke treningstøy(for i morra så SKA jeg trene).
Nattifnatt peeps ^^


2 kommentarer:

  1. Flagginga i dag var pga samenes nasjonaldag =P

    SvarSlett
  2. Såpass ja.. Ja da veit man det au :P

    SvarSlett

Skriv noe morsomt og/eller fint da!