onsdag 23. februar 2011

Dagens outfit 12.02.11

Fant dette bildet fra forrige helg(ikke sist helg, men helga før det). Da jeg og Eivind tok en spontantur ned på sørlandssenteret. Jeg hadde akkurat henta min nye bukse i posten fra VeroModa, og var mildt sagt veldig fornøyd med klea mine der jeg sto og venta på Eivind sku komma.

Altså.. Her har jeg på meg en jakkesak fra Lindex(249,-/100,- på salg), Highwaistbukse fra VeroModa(299,-), hvit topp fra Gina Tricot(99,-) og støvletter fra Skopunkten(299,- tror jeg).
Til slutt skjerfet, som er mamma sitt, og det er en lapp det står kaffe på det :)

Hiver med et random bilde fra turen, fint vær var det! Men veeeldig kaldt heime. Planen var jo egentlig å dra i bakken i Vrådal, men med 20 kalde, så blei ikke det akkurat noe av :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv noe morsomt og/eller fint da!